ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK


Bevezető rendelkezések

A jelen Általános szerződési feltételek célja, hogy Timár Gabriella e.v. - Pilates Komplex (a továbbiakban: Szolgáltató) óráira történő jelentkezési, lemondási, részvételi szerződési feltételeket, adatkezelési elveket rögzítse.


A Szolgáltatók adatai:

Vállalkozó neve: Timár Gabriella e.v.

Székhely adatai: 1214 Budapest, Rakéta utca 18/D, 3/2.

Nyilvántartási szám:

Adószám: 52545234-1-43

Képviselő: Timár Gabriella

Kapcsolattartó: Timár Gabriella

Email: info@pilateskomplex.hu

Telefonszám: +36 20 346 4801


1. Meghatározások

ÁSZF: jelenti a jelen okiratot, amely tartalmazza Timár Gabriella, mint eladó és a Vásárló mint Vevő között a Szerződés megkötésével létrejött jogviszonyt szabályozó általános szerződési feltételeket.

Szerződő Felek: jelenti Timár Gabriella e.v. és Vásárlókat.

Szerződés: jelenti Timár Gabriella e.v., mint eladó és a Vásárló, mint vevő között a Vásárló által megvásárolt jegyek/bérletek tekintetében létrejött Szerződést.

Vásárló: jelenti Timár Gabriella, mint eladóval a Szerződést megkötő természetes személyt, akire a jegyet, bérletet a Szerződés megkötését követően a jelen ÁSZF-ben foglaltaknak megfelelően átruházzák.

Timár Gabriella: jelenti Timár Gabriella egyéni vállalkozó (székhely: 1214 Budapest, Rakéta utca 18/D, 3/2)

Fogyasztó: jelenti a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyt.


2. Részvételi feltételek

A pilateskomplex.motibro.com weboldalon a Szolgáltató Pilates és Funkcionális edzésekre való részvételi lehetőséget értékesít.

Az órákra való jelentkezésre a pilateskomplex.motibro.com weboldalon keresztül, regisztrációt követően, továbbá személyes egyeztetés útján van lehetőség. Ajándékutalvány (voucher) birtokosai számára is szükséges az online bejelentkezés az időpontfoglaláshoz.
Ön a Motibron keresztül történő regisztrációval, az internetes felületen keresztül történő jelentkezéssel, illetve személyes jelentkezésének rögzítésével kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a Szolgáltató óráira történő jelentkezési, lemondási, részvételi, valamint szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési szabályokat, és annak minden pontjával egyetért.

Kiskorú gyermekek esetén az órákra, a regisztrációt és bejelentkezést, illetve a lemondást a törvényes képviselő végzi el.

Csoportos óra, legalább 3 jelentkező esetén van megtartva. Amennyiben bármely kurzus a jelentkezők érdekkörén kívül eső okból nem kerül megtartásra (ideértve, azt az esetet is, ha nincs meg a tanfolyam indításához szükséges minimális létszám), a már befizetett részvételi díj bármely szabad létszámmal rendelkező kurzuson felhasználható. Amennyiben a jelentkező nem kívánja az ily módon biztosított részvételi lehetőséggel élni, erre vonatkozó igénye közlésétől számított 30 napon belül a kurzus részvételi díját a Szolgáltató visszafizeti.

A résztvevőket a jelentkezés elküldésének vagy a törvényes képviselő személyes közlésének időpontja alapján regisztráljuk. A részvételi díj teljesítése a 6. pontban foglaltak szerint történik.

A kurzusra történő jelentkezés menete:

I. A kurzus adatlapján a jelentkező vagy annak törvényes képviselője rákattint a "bejelentkezés" gombra.

II. A jelentkezésről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztatja, a megrendelés élővé vált.

III. A megrendelt részvételt jelentkezéskor bankkártyával a weboldalon azonnal, előre váltott ajándékkártyával vagy az óra helyszínén személyesen, illetve banki átutalással, előre kell kifizetni, az óra megkezdése előtt.

IV. Az internetes jelentkeztető rendszer a jelentkezés/megrendelés véglegesítéséről automatikus levelet küld. A jelentkezés/megrendelés egyedi azonosító számára hivatkozva a jelentkező a megrendeléssel kapcsolatban további információt kaphat a megadott elérhetőségeken keresztül.


3. Az órák menete

Az órák 55 percese, célszerű a kezdést megelőzően 10 perccel a helyszínen megjelenni. A jelentkező késése esetén nincs lehetőség a tanfolyam időtartamának meghosszabbítására, azonban a késve érkező jelentkező jogosult bekapcsolódni.

A résztvevő saját hibájából vagy a tanfolyamok más résztvevőjének hibájából bekövetkezett balesetekért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. A személyi sérüléssel járó balesetről valamennyi esetben a helyszínen jegyzőkönyv készül, amelyet az óraadó oktató az aláírásával hitelesít.


A Szolgáltató a gyakorlás menetének meghatározásának kizárólagos jogát fenntartja. Amennyiben a jelentkező valamilyen korábbi sérüléssel rendelkezik, ő, illetve a törvényes képviselője köteles az oktatót erről előzetesen értesíteni legalább az első alkalom előtti időpontig. A Szolgáltató biztosítja a szükséges eszközöket.


4. Kapcsolattartás

A jelentkezőkkel való kapcsolattartás az online regisztráció vagy a személyes jelentkezés során megadott e-mail címen és telefonszámon történik. A Szolgáltató nem felel a megadott telefonszám vagy e-mail cím elérhetőségéért, az e-mail szolgáltatás működéséért. A jelentkezővel való kapcsolatfelvétel ezen okból történő meghiúsulásából eredő károkért a Szolgáltató nem felel.

5. Részvételi díjak

A részvételi díjként a bruttó árat tüntetjük fel.


6. Fizetés módja

a. Készpénzes fizetés

Készpénzes fizetésre csak a már meglévő bérletek újra vásárlásakor van lehetőség az óra megkezdése előtt.

b. Banki átutalás

A jelentkező jogosult a kiválasztott órák részvételi díját banki átutalással megfizetni. Banki átutalás esetén a regisztráció a Szolgáltató alább megjelölt bankszámláján történő jóváírását követően aktiválódik. Ennek megfelelően célszerű az átutalást úgy kezdeményezni, hogy a részvételi díj jóváírására legkésőbb a kurzus időpontját megelőző munkanapon sor kerüljön.

A banki átutalás adata:

Név: Timár Gabriella

Bankszámlaszám: 10701520-70478477-51100005

Bank neve: CIB Bank

Az átutalás közleményében a jelentkező törvényes képviselője köteles a gyermeke nevét feltüntetni.

c. Ajándékutalvány
Ajándékutalványok kaphatók az órák helyszínén. Az ajándékutalvány a Szolgáltatónál meghirdetett bármely tanfolyamon beváltható. Az ajándékutalvány érvényessége a vásárlástól számított egy év.
Az ajándékutalvány készpénzre nem váltható.

d. Bankkártyával a helyszínen (SumUp) illetve internetes felületen keresztül (Barion) lehetséges.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

7. Részvételi szabályok

Az órákon való részvétel lehetősége az a jelen általános szerződési feltételekben foglaltak szerint bárki részére nyitva áll a következő megszorításokkal. Az órákon való részvételből Timár Gabriella jogosult kizárni különösen azt, aki az alapvető higiéniai feltételeknek nem felel meg, azaz: az órákon a helyszínen elérhető lehetőség ellenére a kötelező tisztálkodást megtagadja; egészségi állapota, személyes higiénéje a kurzus többi résztvevőjének egészségét, nyilvánvalóan veszélyezteti; a kurzust megelőzően közölt biztonsági szabályokat szándékosan vagy ismételten megszegi; magatartásával a kurzuson résztvevők testi épségét vagy szándékos, vagy súlyosan gondatlan magatartásával veszélyezteti; viselkedésével a társas együttműködés alapvető etikai szabályait áthágja az óra menetét szándékosan hátráltatja vagy megakadályozza. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy amennyiben a résztvevőt a kurzusról való részvételből a fentiek miatt kizárta, a további kurzusokra való jelentkezés lehetőségét tőle előre megtagadja. A résztvevők a termet, valamint annak felszerelési tárgyait, a rendelkezésre bocsátott eszközöket kizárólag a jelen szerződésben rögzített célokra és rendeltetésszerűen jogosultak használni, és felelősek az azokban a magatartásukkal összefüggésben felmerült károkért.

8. Óra elmaradása, módosítása

A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a kurzusok időpontját vagy előre meghirdetett tematikáját módosítsa. Az óra esetleges elmaradásáról vagy az időpontváltozásról a Szolgáltató az óra kezdése előtt 12 órával a jelentkezés során megadott e-mail címre küldött levélben értesíti jelentkezőket. Az elmaradt óra vonatkozásában befizetett részvételi díj bármely később időpontban meghirdetett kurzusra felhasználható.

Óralátogatás lemondása:

Kijelentkezés: délutáni órák esetén LEGKÉSŐBB az adott alkalom kezdete előtt 5 órával, délelőtti órák esetén legkésőbb 12 órával a Motibro felületén! Amennyiben a kijelentkezés nem történik meg a fenti időpontig, a rendszer automatikusan résztvevőként kezeli a jelentkezőt és az alkalmat levonja.

9. Árak

Az árak tájékoztató jellegűek. Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból az Szolgáltató az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre. Amennyiben Szolgáltató az árat hibásan tüntette fel, a már megkötött szerződések esetében az ÁSZF "Eljárás hibás ár" pontja alapján jár el.

Egyes termékeink a fentiektől eltérően 27%-os ÁFÁ-t tartalmaznak.

10. Eljárás hibás ár esetén

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

  • 0 Ft-os ár,

  • kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált termék vagy szolgáltatás).

  • a weboldalon külső szoftver hiba miatt tévesen megjelent ár.

Hibás ár feltüntetése esetén Szolgáltató felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

12. Adatkezelés

A Szolgáltató a jelen szerződéssel összefüggésben személyes adatokat kezel. A Szolgáltató az adatkezelés vonatkozásában az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően jár el. A kurzusokra történő jelentkezés során a szolgáltató a birtokába jutott személyes adatokat bizalmasan kezeli, harmadik félnek nem adja át. Az online jelentkezési rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek. A megrendelt szolgáltatásról nyugta készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig történik. Adatainak módosítását vagy törlését a rendszerből bármikor kérheti írásban. A kurzusra történő jelentkezéssel egyidejűleg megadott e-mail cím felkerülhet a Szolgáltató hírlevél adatbázisába, amennyiben a jelentkező ezt kéri. A jelentkező a hírlevélre feliratkozottak listájáról bármikor jogosult a törlését kérni, anélkül hogy jelentkezése törlésre kerülne. A hírlevélről leiratkozni levélben, e-mailben, vagy a hírlevelek alján található "Leiratkozás / Unsubscribe" link segítségével lehet.

A kurzussal kapcsolatos részletes Adatkezelési Tájékoztató elérhető Timár Gabriellánál, továbbá a www.pilateskomplex.motibro.com hivatalos oldalon.


Panaszkezelés

A Felhasználó panaszt tehet a Szolgáltatónál a Szolgáltató magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozóan, ami az általa nyújtott szolgáltatással összefüggésben közvetlen kapcsolatban áll.

A Felhasználó a panaszát szóban és írásban is megteheti.

A Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait elsősorban közvetlenül a fentebb meghatározott elérhetőségeken keresztül terjesztheti elő.


Egyéb jogérvényesítési lehetőségek. 

Amennyiben a Vállalkozás és a Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Vállalkozással való tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Vásárló, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti a testület eljárását, illetve fordulhat a Vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testülethez is, továbbá a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vásárló számára:

  • Békéltető testületi eljárás

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál

  • Vitarendezési eljárás az EU online vitarendezési platformján keresztül


Bírósági eljárás kezdeményezése

Részletek:

- a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,

- a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,

-ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,

- a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,

- a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését

- a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,

- a testület döntésére irányuló indítványt,

- a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a Fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a Vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a Fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről. Ha a Fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Vállalkozást a békéltető testületi eljárás során együttműködési kötelezettség terheli. Ennek megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel. A Vállalkozások jogsértő magatartása ellen kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, arról való eltekintésre nincs lehetőség, az nem mellőzhető a kis- és középvállalkozások esetén sem.

A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet.

Az eljárás keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a Vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyében van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A békéltető testület egyezséget próbál meg létrehozni a fogyasztó és a vállalkozás között, ennek hiányában pedig dönt az ügyben. Fontos, hogy a vásárló csak szerződésének teljesítésével, azaz egyedi jogvitájával kapcsolatban fordulhat a testülethez, más, a fogyasztóvédelmi hatóság hatáskörébe tartozó ügyben (pl. megtévesztés, árfeltüntetés, stb.) nem, ilyen esetben a békéltető testület átteszi az ügyet a fogyasztóvédelmi hatósághoz.

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Amennyiben valamelyik elérhetőségi adat megváltozott, az alábbi linken tudja a legfrissebb elérhetőségi adatokat megtekinteni: https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek


Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál

Vitarendezési eljárás az EU online vitarendezési platformján keresztül


Bírósági eljárás kezdeményezése

Részletek:

- a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,

- a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,

- ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,

- a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,

- a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését

- a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,

- a testület döntésére irányuló indítványt,

- a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a Fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a Vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a Fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről. Ha a Fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Vállalkozást a békéltető testületi eljárás során együttműködési kötelezettség terheli. Ennek megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel. A Vállalkozások jogsértő magatartása ellen kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, arról való eltekintésre nincs lehetőség, az nem mellőzhető a kis- és középvállalkozások esetén sem.

A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet.

Az eljárás keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a Vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyében van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A békéltető testület egyezséget próbál meg létrehozni a fogyasztó és a vállalkozás között, ennek hiányában pedig dönt az ügyben. Fontos, hogy a vásárló csak szerződésének teljesítésével, azaz egyedi jogvitájával kapcsolatban fordulhat a testülethez, más, a fogyasztóvédelmi hatóság hatáskörébe tartozó ügyben (pl. megtévesztés, árfeltüntetés, stb.) nem, ilyen esetben a békéltető testület átteszi az ügyet a fogyasztóvédelmi hatósághoz.Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:


Amennyiben valamelyik elérhetőségi adat megváltozott, az alábbi linken tudja a legfrissebb elérhetőségi adatokat megtekinteni: https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek


Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
Email: info@baranyabekeltetes.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
Email: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu;
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
Email: bekeltetes@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
Email: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
Email: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
Email: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
Email: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
Email: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
Email: bekelteto@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
Email: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
Email: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
Email:bekeltetes@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
Email: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
Email: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
Email: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
Email: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
Email: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
Email: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
Email: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
Email: zmbekelteto@zmkik.hu 

Az eljáró bíróságot;a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását;az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával;azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható;a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet.

Budapest, 2025. augusztus 15.

Timár Gabriella EV kisadózó
Pilates Komplex
Szolgáltató